Kom jij vandaag aan je 250 gram groente? De gemiddelde Nederlandse koelkast bevat behoorlijk veel groente, maar er komt toch vaak onvoldoende op een bord terecht. Of je het gewoon even te druk hebt of niet van groente houd. Groene poeders zorgen ervoor dat je in een klap voorzien bent. Genoeg redenen om wat meer […]
Lees verderBlog
Mushroom koffie, een nieuwe trend
Iedere dag worden er wereldwijd zo’n 2,5 miljard koppen koffie gedronken. Koffie wordt voornamelijk in derde wereld landen verbouwd. De grootverbruikers wonen echter vooral in het westen. Momenteel is er een nieuwe ‘gezonde’ trend: mushroom koffie. Waarom? Dat lees je in dit artikel. Waar komt mushroom koffie vandaan? Hoewel Nederlanders ook wel weg weten met […]
Lees verderMicrogroenten; wat zijn dat?
Eet je groente! Dat advies ken je wel. Dus wat moet je dan met microgroenten? Met iets wat ‘micro’ is kom je toch niet snel aan het minimum van 250 gram groenten? In dit artikel leggen we je uit wat het nut is van microgroenten. En ook hoe je ze zelf kunt kweken en eten. […]
Lees verderWat is NEAT en hoe maak je er gebruik van?
NEAT staat voor Non-Exercise Activity Thermogenesis. Een moeilijk setje woorden voor een eigenlijk heel simpel concept. Een concept die jou kan helpen afvallen of gewoon meer kennis geeft over de werking van je lichaam. Na het lezen van dit artikel weet jij hoe je NEAT kunt toepassen in jouw leven. Wat betekent NEAT nu precies? […]
Lees verderVerschillende soorten zout: wat zijn de verschillen?
Zout is in iedere keuken te vinden. Maar tegenwoordig kun je niet meer zomaar van ‘zout’ spreken. Er zijn er allerlei soorten met de meeste exotische namen. Van Hawaiiaans zeezout tot kosher zout. Maar wat moet je nou met al die verschillende soorten. Zout is toch gewoon…zout? In dit artikel lees je meer over de […]
Lees verderGoede Merknamen voor een Fitness Bedrijf: Het Belang van de Juiste Naam
Als je een fitnessbedrijf wilt starten, is een van de eerste en meest cruciale stappen het kiezen van de juiste merknaam. Een sterke merknaam kan het verschil maken tussen een succesvolle onderneming en een die snel wordt vergeten. Maar hoe kies je nu een merknaam die blijft hangen en potentiële klanten aantrekt? In dit artikel […]
Lees verder